1. Wymagania niezbędne:
2. Wymagania pożądane:
3. Główne obowiązki, jakie wypełnia osoba zatrudniona na tym stanowisku:
4. Wymagane dokumenty
I etap: sprawdzenie przez komisję konkursową ofert kandydatów pod względem formalnym i kwalifikacja do II etapu,
II etap: rozmowa kwalifikacyjna komisji konkursowej z kandydatami.
Osoby ubiegające się o stanowisko Dyrektora DAW powinny złożyć wymagane dokumenty w siedzibie ZASP w Warszawie ul. Al. Ujazdowskie 45 w zamkniętych kopertach opatrzonych imieniem i nazwiskiem oferenta z dopiskiem „Dotyczy konkursu na stanowisko Dyrektora Domu Artystów Weteranów Scen Polskich” w terminie do dnia 12.07.2024. Aplikacje, które wpłyną, do ZASP po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane w konkursie.
Administratorem danych osobowych Związek Artystów Scen Polskich ZASP – Stowarzyszenie z siedzibą w Warszawie (00-536), Al. Ujazdowskie 45. Administrator prowadzi Dom Artystów Weteranów Scen Polskich im. Wojciecha Bogusławskiego z siedzibą w Konstancinie-Jeziornej (05-510) przy ul. Pułaskiego 6. Dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby przeprowadzenia rekrutacji do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych na potrzeby rekrutacji w oparciu o umowę o pracę stanowi art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), który określa również zakres danych, których administrator ma prawo żądać od kandydata. Przekazanie w dokumentach rekrutacyjnych dodatkowych danych osobowych, w tym obejmujących szczególne kategorie (dane wrażliwe), w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na ich przetwarzanie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Wyrażenie zgody jest dobrowolne, a zgodę można wycofać w dowolnym momencie co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem. Dane będą przetwarzane do momentu zakończenia procesu rekrutacyjnego, nie dłużej niż przez 1 rok lub do momentu wycofania zgody przez co rozumie się również rezygnację z uczestnictwa w procesie rekrutacyjnym. W związku z przetwarzaniem przysługuje prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), a w określonych przypadkach – prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do usunięcia danych. Podanie danych w celu udziału w rekrutacji jest dobrowolne. W przypadku rekrutacji do zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę dokumenty aplikacyjne powinny zawierać następujące informacje: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie innych danych osobowych nie jest obowiązkowe i wymagane. Pytania dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres: iod@zasp.pl