Na tej scenie wcieliła się w rozliczne postaci. Była Krową i Dziewczyną z ludu w „Słowiku” Brylla (reżyseria Julianna Całkowa), Aniołem w „Szopce krakowskiej” Stanisława i Tadeusza Estreicherów (reżyseria Bohdan Radkowski), tytułową Żabką w „Żabce i lwie” Ustinova (reżyseria Janusz Kłosiński), Gęślarzem i Żoną Popiela w „O Piaście i Popielu” Świrszczyńskiej (reżyseria Edward Dobraczyński), Spikerką, Ogrodniczką i Lisicą (również asystentką reżysera Janusza Kłosińskiego) w „O Mądrym Tchórzu” Dygasińskiego, czy Babą Jagą w „O straszliwym smoku i dzielnym szewczyku, prześlicznej królewnie i królu Gwoździku” Kownackiej (reżyseria Edward Dobraczyński).
W ostatnim swoim spektaklu premierowym, „Mio, mój Mio” Astrid Lindgren w reżyserii Włodzimierza Fełenczaka, zagranym w 1987 roku, wcieliła się w dwie postaci – Ciotki Edli i Strażnika.
Prowadziła też swój własny Teatr Marionetek, szerząc wiedzę o teatrze lalek i odnosząc sukcesy. Praca była jej pasją.